Cookien konfigurazioa

Cookie teknikoak

Aktiboak
Ikusi Cookiak

Erabiltzaileari web-orriaren bidez nabigatzeko eta bertan dauden aukerak edo zerbitzuak erabiltzeko aukera ematen diotenak dira, editoreak web-orriaren kudeaketa eta operatiboa ahalbidetzeko eta haren funtzioak eta zerbitzuak gaitzeko erabiltzen dituenak barne.

Cookie analitikoak

Ez aktiboak
Ikusi Cookiak

Webgunearen erabiltzaileen portaeraren jarraipena eta azterketa egiteko aukera ematen diote horien arduradunari. Cookie mota horien bidez bildutako informazioa webgunearen jarduera neurtzeko erabiltzen da, zerbitzuaren erabiltzaileek egiten dituzten erabilera-datuen analisiaren arabera hobekuntzak sartzeko

COOKIE OHARRA

SPRIren jabetzako web orri honek bere cookieak eta hirugarrengoenak erabiltzen ditu nabigatzea ahalbidetzeko, informazio estatistikoa osatzeko, zure nabigazio-ohiturak aztertzeko eta horien araberako publizitatea zuri igortzeko xedez. Cookie guztien erabilera baimentzeko, Onartu aukeran klik egin dezakezu; bestela, zein cookie-mota onartu eta zeini uko egingo diozun hauta dezakezu Cookieak Konfiguratu aukeraren bitartez. Halaber, informazio gehiago jaso dezakezu gure Cookie Politikan.Cookieak KonfiguratuOnartu

Basque Cyber Security Centre - Zibersegurtasun Euskal Zentroa

Erabiltzaileei botoi gorria zanpatzeko gomendioa egin diete, deia BetiONetik datorren ala ez jakiteko

Data: 2021/12/20
Iruzur bat detektatu da beteranON telelaguntza aurreratuko zerbitzu publikoan. Bertan, erabiltzaileek "telefono-dei susmagarriak" jaso dituzte, eta horien bidez ikusten da hornitzailea osoa dela.

Zertan datza?

BetiON telelaguntza aurreratuko zerbitzu publikoak antzeman duenez, hainbat erabiltzailek telefono-dei susmagarriak jaso dituzte, igorlea betiON zela aditzera emanez. Zehazki, dei horietan telelaguntzako erabiltzaileak diren ala ez galdetzen zaie, edo medailatxoa duten.

Bi amarru mota hauteman dira, telelaguntza amarru gisa erabiltzen dutenak; izan ere, telelaguntza-zerbitzua erabiltzen duten edo medailatxoa duten galdetuz hasten da elkarrizketa.

Lehenengo kasuan, erabiltzaile ez direla esaten duten haiek, eskaintza bat jasotzen dute 20 euroren truke telefono bidezko laguntza-zerbitzua kontratatzeko; honek baina ez du zerikusirik zerbitzu publikoarekin.

Horri dagokionez, betiONek gogorarazi du gaur egun euskal telelaguntza publikoa bakarrik bizi diren 75 urtetik gorako pertsonentzat, mendetasun-arriskuan dauden pertsonentzat, mendetasun aitortua duten pertsonentzat eta gizarte-isolamenduko arriskuan dauden pertsonentzat dela, eta oinarrizko gizarte-zerbitzuen, ZUZENEANen 012 telefono-zenbakiaren eta hiru lurraldeetan dituen bulegoen edo https://www.euskadi.eus/betion webgunearen bidez eska daitekeela. Zerbitzuaren hileko kostua aldatu egiten da erabiltzailearen errentaren arabera: 4 euro hilean edo doan delarik.

Atzemandako bigarren dei motari dagokionez, erabiltzaile direla diotenekin, igorleak elkarrizketa bat hasten du eta aditzera ematen du telelaguntza-zerbitzu publikotik datorrela deia (berau aipatu gabe). Elkarrizketa erabiltzailearen osasunaren ingurukoa da, eta, bertan, igorleak bisita bat egiteko hitzordua eskatzen du. Bisita hori egitean, koltxoi bat saltzen saiatzen dira.

Zer egin deiari erantzun badiozu?

Erabiltzaileei botoi gorria zanpatzeko gomendioa egin diete, deia BetiONetik datorren ala ez jakiteko. Erabiltzaile ez direnei, zerbitzua kontratatzeko baldintzak, bideak eta tarifak gogorarazi dizkiete.

Iruzurrezko mezuren bat jasotzen baduzu edo edozein kanpaina maltzur identifikatzen baduzu, gurekin harremanetan jar zaitezke 900 104 891 doako telefono-zenbakiaren bidez edo [email protected] helbide elektronikora mezu bat bidaliz.