Cookien konfigurazioa

Cookie teknikoak

Aktiboak
Ikusi Cookiak

Erabiltzaileari web-orriaren bidez nabigatzeko eta bertan dauden aukerak edo zerbitzuak erabiltzeko aukera ematen diotenak dira, editoreak web-orriaren kudeaketa eta operatiboa ahalbidetzeko eta haren funtzioak eta zerbitzuak gaitzeko erabiltzen dituenak barne.

Cookie analitikoak

Ez aktiboak
Ikusi Cookiak

Webgunearen erabiltzaileen portaeraren jarraipena eta azterketa egiteko aukera ematen diote horien arduradunari. Cookie mota horien bidez bildutako informazioa webgunearen jarduera neurtzeko erabiltzen da, zerbitzuaren erabiltzaileek egiten dituzten erabilera-datuen analisiaren arabera hobekuntzak sartzeko

COOKIE OHARRA

SPRIren jabetzako web orri honek bere cookieak eta hirugarrengoenak erabiltzen ditu nabigatzea ahalbidetzeko, informazio estatistikoa osatzeko, zure nabigazio-ohiturak aztertzeko eta horien araberako publizitatea zuri igortzeko xedez. Cookie guztien erabilera baimentzeko, Onartu aukeran klik egin dezakezu; bestela, zein cookie-mota onartu eta zeini uko egingo diozun hauta dezakezu Cookieak Konfiguratu aukeraren bitartez. Halaber, informazio gehiago jaso dezakezu gure Cookie Politikan.Cookieak KonfiguratuOnartu

Basque Cyber Security Centre - Zibersegurtasun Euskal Zentroa

Ahultasuna Bus CAN sarearen inplementazioan

Argitalpen data: 2019/07/31

Garrantzia: Handia

Kaltetutako baliabideak: 

Bus CAN sareak erabiltzen dituen aireontziak.

Deskribapena: 

Rapid7 erakundeak ahultasun bat atzeman du aireontzietako Bus CAN sarearen inplementazioan. Ahultasun horri esker, aireontzirako sarbide fisikoa daukan erasotzaile batek datu faltsuak injektatu litzake, hegazkin sistemetan irakurketa okerrak egiteko aukerarekin.

Konponbidea: 

Honako neurriak hartzea gomendatu da:

  • Aireontzien jabeei: Hegazkinetarako sarbidea mugatu, ahal den neurrian:
  • Aireontzien fabrikatzaileei: Bus CAN sareen inplementazioa errebisatzea, eraso fisikoaren bektorea konpentsatzeko. Automobilgintzaren industrian aurrerapenak eman dira, eta Bus CAN sistemen antzeko eraso fisikoak saihesteko babesak hobetu dira. Segurtasun neurriak baloratu beharko lirateke, hala nola filtratzea, zerrenda zurien erabilera edota Bus CAN sarearen segregazio espezifikoa.

Xehetasuna: 

Aireontzirako sarbide fisikoa daukan erasotzaile batek gailu bat konektatu lezake Bus CAN sarean eta gero datu faltsuak injektatu. Horren ondorioz, irakurketa okerrak emango lirateke aireontziaren hegazkin sistemetan. Ikertzaileek adierazi dute motorraren telemetria irakurketak, brujula, altitudea, airearen abiadura eta eraso angelua manipulatu egin daitezkeela pilotuari neurketa faltsuak bidaltzeko. Horren ondorioz, aireontziaren kontrola gal daiteke.

Etiketak: Komunikazioak, Ahultasuna