Basque Cyber Security Centre - Zibersegurtasun Euskal Zentroa

Hainbat ahultasun Auto-Maskin produktu batzuetan

Argitaratze-data: 2018/10/08

Garrantzia: Handia

Kaltetutako baliabideak:

  • Urrutiko Auto-Maskin RP 210E panelak
  • DCU 210E kontrol unitateak
  • Mugikorretarako Marine Pro Observer monitorizazio aplikazioa.

Azalpena:

Brian Satira eta Brian Olson ikertzaileek mota honetako hainbat ahultasunen berri eman dute: pasahitz barneratua, jakinarazpenen balioztatze okerra eta datu sentikorrak testu lau gisa transmititzea. Ahultasun horiek urrunetik baliatu daitezke eta erasotzaileren batek sarean konektatuta dauden unitate eta motorretarako sarbidea izan dezake, informazio sentikorra berez transmititzeko.

Konponbidea:

Prebentzio neurri moduan, kaltetutako gailuak isolatzea gomendatu da; horrela, aseguratutako sare pribatuetatik soilik izango dira irisgarriak.

Xehetasuna:

  • Pasahitz barneratuak: DCU 210E gailuaren firmwareak kredentzial barneratuak dituen dokumentatu gabeko dropbear SSH zerbitzari bat dauka. Gainera, pasahitza erraz crackeatu daiteke. Ahultasun horretarako, CVE?2018-5399 identifikatzailea esleitu da.
  • Jakinarazpenen balioztatze okerra: Auto-Maskin produktuek dokumentatu gabeko protokolo pertsonalizatu bat erabiltzen dute beste gailu batzuekin Modbus jakinarazpenak konfiguratzeko, balioztatu beharrik gabe. Ahultasun horretarako, CVE?2018-5400 identifikatzailea esleitu da.
  • Informazio sentikorra testu lau gisa transmititzea: Kaltetutako gailuek prozesuaren informazio sentikorra transmititzen dute, zifratu gabeko Modbus jakinarazpenen bidez. Ahultasun horretarako, CVE?2018-5401 identifikatzailea esleitu da.
  • Informazio sentikorra testu lau gisa transmititzea: Barneratutako web zerbitzariak testu lau motako jakinarazpenak erabiltzen ditu, administrariaren PIN kodea transmititzeko. Ahultasun horretarako, CVE?2018-5402 identifikatzailea esleitu da.

Etiketak: Jakinarazpenak, Nabigatzailea, Ahultasuna